ابراهیم لاریجانی سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در گفت و گو با خبرنگار میراث آریا، با اعلام این خبر افزود: «این سمینار به مدت سه روز و در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 24 الی 26 مرداد در محل هتل لاله تهران در حال برگزاری است.»
او افزود: «در این سیمنار تخصصی سه روزه، 8 کارگاه تخصصی برگزار خواهد شد و 14 ارائه مطلب خواهیم داشت.»
لاریجانی گفت: «مهمترین هدف برگزاری این سمینار تخصصی آشنایی هرچه بیشتر فعالان صنعت گردشگری با بازاریابی دیجیتالی است و به همین منظور عصر امروز نیز نشستی با حضور فعالان حوزه گردشگری و کارشناسان بازاریابی و تبلیغات در حوزه های مختلف، برگزار خواهد شد.»
او خاطرنشان کرد: «بالا بردن آگاهی فعالان صنعت گردشگری، بهره گیری از روش های نوین تبلیغاتی، استفاده از فضای مجازی در فروش محصولات و خدمات گردشگری، استفاده از فضای مجازی برای معرفی ایران و... از اهداف مهمی است که در این سمینار آن ها را دنبال می کنیم.»
انتهای پیام/